søndag 24. oktober 2010

Mitt første inlegg

Jeg og min kjære hadde i dag en diskusjon på om jeg klarte å lage en blogg eller ei, og han mente jeg ikke ville greie å ha nok å skrive om for å lage en interessant blogg. Så... da måtte jeg selvsagt prøve meg.

Jeg er ei jente i midten av 20åra, jeg har planlagt å være anonym intill videre. Jeg er mor, student, gift, huseier og bileier. Og jeg har tenkt til å skrive om hvordan å leve på lite penger.

Dette er bloggen for deg som har lyst på tips til hvordan du kan minke forbruket ditt, hva slags billigprodukter som er bra, hvor du får kjøpt rimelig barneutstyr, hvordan du handler inn maten for en uke og til og med en måned av gangen, og hva slags tilbud som finnes.

Jeg har tenkt til å begi meg ut på en rekke prosjekter,og har du flere, så send meg dem!

Dette er altså ikke bloggen for deg som er 14 og lurer på hvordan du skal sminke deg neste sesong, eller den nyeste moten. Men jeg har tenkt til å prøve å sy egne klær, så noe klær blir det her etterhvert.

Når jeg finner ut hvordan man legger inn bilder og endrer farger etc, så blir kanskje denne bloggen litt mer interessant, jeg tar imot hjelp med en stor takk!
Til deg som leser dette, gjerne legg igjen en kommentar, så kan jeg vise min kjære mann at det finnes noen som leser det jeg skriver :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar