søndag 24. oktober 2010

Å tjene penger på internett

Jeg har funnet et par blogger som jeg leser hyppig, blandt annet Formuebygging http://www.formuebygging.com/ og ble veldig inspirert av Formuebyggeren til hvordan å tjene penger på internett...

Han virket så glad over å ha fått rundt tusenlappen per måned på bloggen sin at jeg måtte bare prøve selv. Så jeg innstalerte Adsense som jeg ser de fleste bloggene har, dere som er her fra før? Har dere tjent noe på dette?

Er det andre måter å tjene penger på bloggen sin? (forutsatt at noen andre enn bestemoren min kommer til å lese bloggen min...)

2 kommentarer:

  1. Dersom bestemoren din leser bloggen så husk å instruere henne om IKKE å trykke på adsense annonsene dine! Det er veldig fort gjort å få Adsense kontoen sperret.

    Hilsen ex-adsense bruker

    SvarSlett
  2. Hun leser ikke bloggen min nei :o)
    Kun mannen min vet om at jeg lager denne siden. Da kan jeg brette ut om økonomi og ting jeg vil fortelle uten å måtte tenke meg så mye om :o)

    Men takk for tipset! :o)

    SvarSlett