onsdag 27. oktober 2010

Tjene Penger på internett..

Jeg har tatt steget litt videre for å se om jeg kan tjene penger på internett... Det hadde jo vært gøy å fått en liten biintekt, men jeg er skeptisk. Likevel har jeg turt å registrere meg hos noe som heter Zanox.

I tilegg til et lite håp om å tjene noen ekstra hundrelapper i måneden, så fristet det at jeg faktisk kunne velge blandt anonsører, og at jeg sansynligvis slipper å skrive produktanbefalinger. Jeg kan ikke velge anonsører blandt google sine annonser...

Jeg registrerte meg i hvertfall hos Zanox, det var gratis. Jeg fikk ei liste over annonsører som passer til min demografi. Der fikk jeg blandt annet opp Amazon,og fem andre annonsører.

Jeg prøvde først Amazon, jeg tenkte det var perfekt for meg og min blogg, siden jeg sparer penger på å handle der selv. Men de var ikke interessert i meg...

Så kikket jeg nedover lista til jeg fant en annen annonsør jeg gjerne vil ha: NetOnNet. Der har jeg også handlet selv. De selger elektronikk og kjøkkenapparater og mer, til reduserte priser. Så jeg tenkte at det må jo være drømmen å kunne annonsere for dem. Jeg skriver jo om å spare penger, og det er nettopp det de gjør. Så nå har jeg søkt, men jeg har ikke fått noe svar enda.. spent...

Men.... hvis du også vil prøve å tjene penger på nett: her har du ei linken til Zanox. Hvis du registrerer deg, så fortell hvordan det går!



www.zanox.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar