fredag 5. november 2010

Dagens Billigprodukt.

Forrige lørdag bestemte jeg meg for å teste flere First Price produkter.

Her er ett jeg kan anbefale (nei jeg får ikke betalt for dette, det er igrunn derfor FP kan ha så billige produkter...)

First Price Orange Cakes.

Jeg liker ikke First Price sine vanlijekjeks, de syntes jeg smaker som brødskalk med altfor mye vanlijesukker og sukker på.... Cookies har jeg ikke prøvd enda...

Men disse smaker alstå fortreffelig og om ikke bedre enn andre Jaffa Cakes på markedet.

16,90 for 300 gram.

nam nam nam

3 kommentarer:

  1. Hvordan går det med annonseinntektene forresten.
    Blir det noe?

    SvarSlett
  2. 63 kroner hittil.... jeg blir nok ikke rik :o) men jeg har hatt rundt 1000 besøkende på bloggen hittil. det er gøy

    SvarSlett
  3. Hyggelig at det blir noe, dette er vel en ganske ny blogg også. Gøy med flere besøkende og at de kommenterer. Jeg jobber med en nettside selv og har planer om å gå "live" fra 1.1.11 :)

    SvarSlett